Software-ul cloud de contabilitate NetSuite simplifică procesul de înregistrare a tranzacțiilor, gestionarea datoriilor și creanțelor, colectarea taxelor, închiderea registrelor și permite raportarea precisă și un control mai mare al activelor financiare.
Automatizează procesele de planificare și bugetare care necesită multă forță de muncă.
Cu acces în timp real la datele financiare, puteți explora rapid opțiunile disponibile și generarea declarațiilor pentru respectarea cerințelor în conformitate cu reglementările financiare.
Gândit cu o localizare pentru România, Netsuite îți permite transmiterea declarațiilor de TVA și VIES în format XML către autoritățile fiscale locale (ANAF).
Cea mai veche versiune de ERP- sistemele de planificare a cerințelor de materiale (MRP), au fost concepute pentru producători, iar producția rămâne o componentă cheie. Astăzi, sistemele ERP au de obicei un sistem de management al producției sau un sistem de execuție a producției (MES). Modulul de producție îi ajută pe producători să planifice producția și să se asigure că au tot ce le trebuie pentru sesiunile planificate, cum ar fi materiile prime și capacitatea mașinilor.
În timpul procesului de fabricație, poate actualiza starea mărfurilor în curs și poate ajuta companiile să urmărească producția reală în raport cu producția prognozată. De asemenea, oferă o imagine de ansamblu în timp real, informații despre articolele în curs și despre produsele finite. Poate calcula timpul mediu pentru producerea unui articol și apoi poate compara oferta cu cererea prognozată.
Oferă o privire de ansamblu unică, în timp real, a inventarului în toate locațiile, permițând companiilor să reducă stocul disponibil, evitând în același timp, epuizarea stocurilor.
Prin asigurarea disponibilității produselor pe mai multe canale, ajută companiile să mențină costurile scăzute, depășind așteptările clienților.
Gestionează ciclul de viață al unei comenzi din momentul în care un client plasează o comandă până la livrare si serviciul post-vânzare. Totodata, ajuta la automatizarea functiilor de asistenta.
Acesta asigură o evidență exactă, prin validarea comenzii, confirmarea expedierii, decontarea si comunicarea continuua cu clienții. NetSuite Order Management acceptă, de asemenea, procese complexe, precum servicii de expediere divizate. Prin urmărirea și gestionarea fluxului de informații cu furnizorii în toate locațiile se asigură o deplasare rapida și eficienta a comenzilor și reducea la minimum a întârzierilor.
Facilitează automatizarea operatiilor cu stocul si egalitatea dintre stocul scriptic si cel faptic: organizare depozit, verificare stocuri, operațiuni pe diverse celule.
Optimizează operațiunile zilnice din diferite locatii, utilizând practici de vârf precum, scanarea codurilor de bare RF mobil, strategii definite pentru depozitare și colectare, gestionarea sarcinilor dar si avize de autorizare a returului de marfa, al stocurilor, ce poate deveni rapid un proces manual ineficient.
NetSuite WMS elimină procesele manuale, permițând minimizarea costurilor de manipulare, atingand așteptările clienților.
Solutii ce permit companiilor să supravegheze fluxul de mărfuri de la furnizori direct la clienți. Astfel, productia funcționeaza fără probleme, asigurându-vă că toate materialele sunt disponibile și în locațiile corecte, planificand cu precizie mașinile și resursele la locul de muncă. Integrează echipele de vânzări, finanțe .
Capacitățile de achiziție asigura comunicarea cu furnizorii și acuratețea pe tot parcursul procesului. Planificarea cererii, gestionarea stocurilor și analiza predictivă optimizează strategiile de producție, iar comenzile de lucru asigură executarea in totalitate a planurilor de aprovizionare și livrarea produselor conforme.
Un modul de gestionare a forței de muncă este similar cu un modul de gestionare a resurselor umane, poate monitoriza prezența și orele angajaților și poate măsura lucruri precum productivitatea și absentarea personalului. Salarizarea ar putea intra și în modulul de gestionare a forței de muncă.
Un submodul de salarizare distribuie automat salariile angajaților într-un program stabilit, cu taxele corespunzătoare deduse și se ocupă de rambursarea cheltuielilor. De asemenea, poate furniza rapoarte privind cheltuielile cu salariile, orele suplimentare totale și KPI-uri similare.
Reprezintă un modul de gestionare a resurselor de servicii și permite unei organizații să planifice proiecte. Afacerile bazate pe servicii folosesc adesea acest modul. Aplicația urmărește starea proiectelor, gestionând resursele umane și de capital pe tot parcursul, permițând managerilor să aprobe cheltuielile și foile de pontaj.
Facilitează colaborarea între echipe prin păstrarea tuturor documentelor aferente într-un loc comun. În plus, modulul PSA poate pregăti și trimite automat facturi către clienți pe baza regulilor ciclului de facturare.
Stochează toate informațiile despre clienți și potențiali. Aceasta include istoricul comunicării companiei cu o persoană – data și ora apelurilor și e-mailurilor, istoricul achizițiilor acesteia. Un CRM îmbunătățește serviciul pentru clienți, deoarece angajații pot accesa cu ușurință toate informațiile de care au nevoie atunci când lucrează cu un client.
Modulele CRM mai robuste pot sprijini segmentarea clienților (permițând un marketing mai direcționat), managerii de contact și instrumente de raportare avansate.
Suită de aplicații software în scopul gestionării procesele aferente de-a lungul ciclului de viață al angajaților. Permite companiilor să-și înțeleagă pe deplin forța de muncă, respectând în același timp legile fiscale și reglementările în continuuă schimbare. Liderii și personalul HR sunt utilizatorii principali, ce conduc operațiunile zilnice în raport cu forța de muncă, fiind responsabili pentru conformitate și raportarea performanței: gestionarea resursele umane și sarcinilor de salarizare din aceeași locație, Monitorizarea rambursărilor, stimulentelor și urmărirea timpului.
Folosit pentru a genera date despre tendințele forței de muncă. Furnizorii de top depășesc contabilitatea de bază pentru a ajuta o companie să adune informații financiare din date HR.
Anumiți furnizori oferă un modul de comerț electronic pentru companiile care doresc să vândă online. Acest modul permite companiilor să lanseze rapid un site business-to-business (B2B) sau business-to-consumer (B2C). Aplicațiile de comerț de top includ instrumente ușor de utilizat, care permit angajaților să adauge cu ușurință articole noi, să actualizeze conținutul produsului (descrieri ale articolelor, titluri, specificații, imagini etc.) și să schimbe aspectul site-ului.
Când aplicația de comerț electronic este integrată cu alte aplicații ERP, toate informațiile de plată, comandă și inventar sunt transmise (din modulul de comerț electronic) în baza de date partajată. Acest lucru asigură că toate tranzacțiile sunt adăugate în registru, articolele epuizate sunt eliminate de pe site și comenzile sunt expediate la timp.
Ca și în cazul comerțului electronic, anumiți furnizori de software au dezvoltat un modul de automatizare a marketingului. Act modul gestionează campanii de marketing pe canale digitale, cum ar fi e-mail, web, social media și SMS. Poate automatiza trimiterile de e-mail pe baza regulilor campaniei și are funcții avansate de segmentare a clienților, astfel încât să se primească doar mesaje relevante.
Software-ul de automatizare a marketingului, indiferent dacă este parte a sistemului ERP sau o soluție separată, poate oferi rapoarte detaliate despre performanța campaniilor pentru a modela planurile și cheltuielile viitoare de marketing. Aceste aplicații cresc clienții potențiali, loialitatea clienților și, în timp, vânzările.
Modulul de achiziții ajută o organizație in achiziția de materiale sau produsele de care are nevoie pentru a fabrica și/sau a vinde bunuri. Companiile pot păstra o listă a furnizorilor aprobați în acest modul și pot lega acei furnizori de anumite articole. Modulul poate automatiza cererile de cotație, apoi poate urmări și analiza cotațiile care vin.
Odată ce o companie acceptă o ofertă, modulul de achiziții ajută departamentul de achiziții să pregătească și să trimită comenzile de cumpărare. Apoi poate urmări acea comandă de cumpărare pe măsură ce vânzătorul o transformă într-o comandă de vânzare și expediază mărfurile, actualizând automat nivelurile de inventar odată ce comanda ajunge.